معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم حامی و پشتیبان مسئولان از دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از همه لحاظ بخصوص بحث کیفیت یاری رسان این مجموعه باشند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین تیمورعلی عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید سالانه 12 درصد از شهریه‌‏ ها کم شود.

وی ادامه داد: این برای دانشگاه آزاد اسلامی امتیازی است که در بحث تحصیلات تکمیلی و رشته‏‌های کارشناسی ارشد و دکترا با توجه وجود زیر ساخت‏‌ های موجود، بیشترین اهتمام را داشته باشیم.

عسگری افزود: دانشگاه‏ های علمی کاربردی، پیام نور و . . . راه‏ اندازی شده و امروز حدود سه هزار واحد دانشگاه علمی کاربردی در کشور داریم و دانشگاه پیام نور هم از طرف دیگر فعالیت می ‏‌کند و این دانشگاه‌‏ ها بیشتر رشته ‏‌های کاردانی و کارشناسی را در تصرف خود دارند؛ از این رو، باید نسبت به توسعه رشته‏‌ های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد فعالیت کرد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امسال پنج هزار استاد جذب دانشگاه آزاد اسلامی می ‏شوند و برای همین موضوع باید فعالیت زیادی در دانشگاه انجام شود.

وی ادامه داد: آنچه برای مسئولان امروز واجب بوده، قدم برداشتن حول محورهای اقتصاد مقاومتی، تقویت شرکت‌‏ های دانش ‏بنیان و مباحث خاص است/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.