برای مدیریت مدبرانه و به هنگام تغییرات فرهنگی نیازمند بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی و آگاه‌سازی جامعه نسبت به پوچی عرفان‌های نوظهور هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  حجت الاسلام و المسلمین امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه هم‌اندیشی اعضای دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران گفت: رویکردهای 4 ساله مدیریت فرهنگی شهر براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ماموریت‌ها و وظایف قانونی و مدون شهرداری تهران تعیین شده است.

وی گفت: در این رهگذر فعالیت‌های مدیریت فرهنگی شهر براساس محورهای سبک زندگی اسلامی با تاکید بر رعایت نظم، الگوی مصرف و فرهنگ ترافیک، مدیریت تغییرات فرهنگی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و مقابله با عرفان‌های نوظهور همچنین ارتقای هویت با تاکید هویت دینی، انقلابی، ملی و محلی اجرایی می‌شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: اگر زمانی مسایلی نظیر لباس و پوشش جوانان دغدغه اصلی مسئولان، خانواده‌ها و جامعه بود امروز به واسطه تهاجم گسترده فرهنگی و درنوردیده شدن مرزهای جغرافیایی در نفوذ وسایل ارتباط جمعی موضوعاتی مثل عرفان‌های نوظهور، افزایش طلاق و گسترش آسیب‌های اجتماعی نیز اولویت پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای مدیریت مدبرانه و به هنگام تغییرات فرهنگی نیازمند بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی، آگاه‌سازی جامعه نسبت به  پدیده‌هایی نظیر عرفان‌های ساخته شده توسط انسان‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی با اشاره شاخص‌های رویکرد ارتقای هویت انقلابی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت، بیداری اسلامی با تاکید بر نقش رهبری امام خمینی‌(ره)، استکبار ستیزی و حمایت از قدس و فلسطین اساس سیاست ارتقای هویت انقلابی را تشکیل می‌دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه حمایت از فلسطین ریشه درهویت انقلابی مردم ایران دارد، ادامه داد: حمایت از فلسطین باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود زیرا ریشه در هویت انقلابی مردم دارد. براین اساس اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شهرداری تهران آمادگی خود را برای همکاری با سایر نهادهای مردمی و دولتی برای تولید محتوای مناسب در حوزه ترویج فرهنگ حمایت از قدس و فلسطین اعلام می کند.

گفتنی است؛ این جلسه با بررسی عملکرد دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران و برنامه های پیشنهادی روز قدس به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، شهرداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار