مایکروسافت شرکت های جدید را معرفی کرده است که از Windows Phone استفاده خواهند کرد. یکی از این شرکت ها که بازارهای اروپای شرقی و آسیا و آفریقا را در اختیار دارد، Prestigio است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در اوایل سال جاری، مایکروسافت شرکت های جدیدی را معرفی کرد که از ویندوز فون استفاده خواهند کرد. یکی از این شرکت های جدید Prestigio است. مرکز این شرکت در قبرس قرار دارد. برند Prestigio در بازارهای غربی شناخته شده نیست، اما مرکز تجارت خود را در اروپای شرقی، آسیا و آفریقا قرار داده است.

با اینکه این شرکت هنوز اولین گوشی خود با سیستم عامل Windows Phone را معرفی نکرده است، عکس و مشخصات این گوشی منتشر شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی Prestigio MultiPhone PAP5507 DUO نام دارد و سیستم عامل آن آخرین نسخه Windows Phone 8.1 است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و نمایشگری 5 اینچی دارد. دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل و دوربین پشت آن 8 مگاپیکسل و رم آن 1 گیگابایت و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است. پردازشگر آن چهار هسته ای و سرعت پردازشگر 1.2 گیگاهرتز است. نوع پردازشگر Qualcomm Snapdragon 400 است.

برچسب ها: windows phone ، prestigio ، qualcomm
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۰:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
من از این برند اندرویدش دارم با همین سخت افزار عالیه
آخرین اخبار