یکی از مشکلات iOS در محصولات اپل، فقدان ویژگی کار با چند برنامه به طور همزمان است. تبلت های سامسونگ و Surface مایکروسافت این ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهند و اما اپل خیر. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در سیستم عامل جدید خود این ویژگی را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یک jail break جدید برای iOS به نام (tweak) به کاربران iPad اجازه می دهد تا تصویر را به دو قسمت تقسیم و از دو برنامه به طور همزمان استفاده کنند. حدس می زنیم که اپل این ویژگی را در iOS 8 که تا چندی دیگر در اختیار کاربران قرار می گیرد، در نظر بگیرد. در حال حاضر، کاربران می توانند تنها یک برنامه را استفاده کنند و برای استفاده از برنامه دیگر باید از برنامه جاری خارج شوند. اگر شایعات به حقیقت بپیوندد، کاربران iPad می توانند از تصویر نمایشگر را به دو بخش تقسیم کنند و از دو برنامه به صورت همزمان استفاده کنند.

البته ویژگی کار با چند برنامه همزمان موضوع جدیدی نیست و تبلت های سامسونگ و Surface مایکروسافت، این ویژگی را از قبل ارائه داده بودند. مایکروسافت بارها در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی خود از فقدان این ویژگی در تبلت های اپل، سو استفاده کرده و محصول خود را با اپل مقایسه کرده است. 

گزارش از پیمان مولاویری

برچسب ها: ipad ، jail break ، tweak
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار