رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مرکز پزشکی امام حسین(ع) نظارت کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در هفتمین روز از اجرای برنامه تحول سلامت دکتر علی اصغر پیوندی،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و  دکتر یاوری معاون  درمان این دانشگاه روند اجرای این طرح در بیمارستان امام حسین ( ع) را مورد بررسی و بازدید قرار دادند.

براساس این گزارش، رییس دانشگاه ضمن بازدید از واحد ترخیص، پذیرش و اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) از نزدیک در جریان چگونگی اجرای برنامه تحول سلامت  در این مرکز قرار گرفت و پرونده های بیماران و صورتهای مالی آنان را مورد بررسی قرار داد.

 دکتر پیوندی ضمن بازدید و نظارت بر نحوه اجرای این برنامه ملی در این بیمارستان، چالشها و مسایل موجود در راستای عملیاتی شدن این برنامه را مورد بررسی قرار داد و پس از نظارت بر پرونده های بیماران و صورتحساب های تنظیمی مربوطه از عملکرد مجموعه بیمارستان ابراز رضایت کرد.

گفتنی است: در حاشیه این بازدید دکتر پیوندی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیات همراه از پروژه در حال ساخت  بخش دیالیز  و پروژه در حال ساخت دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی چشم، راه اندازی و اضافه کردن10 تخت ICUمرکزی بیمارستان و پروژه در حال اتمام پارکینگ طبقاتی بیمارستان نیز  بازدید به عمل آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هدایتی
۱۷:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
جناب اقای دکتر باسلام وعرض ادب شمارا به جان همان امام حسین قسم تکلف کم بود نیرو خدمات ودیگر قسمتهای بیمارستانها معلوم کنید دوسال است که سردرکم هستم یک سال ازعمردولت تبرامید کذشت یاعلی مدد
آخرین اخبار