مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ضرورت توجه وزارت آموزش و پرورش به تحقق سند تحول بنیادین ، پدافند هوایی با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند ، رهبر انقلاب: نباید اجازه داد فرصت بزرگ گسترش روابط میان دو کشور از دست برود/ نواز شریف: از هیچ تلاشی برای ارتقاء سطح روابط اقتصادی و برخورد با عوامل ناامنی دریغ نخواهیم کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر انقلاب: نباید اجازه داد فرصت بزرگ گسترش روابط میان دو کشور از دست برود/ نواز شریف: از هیچ تلاشی برای ارتقاء سطح روابط اقتصادی و برخورد با عوامل ناامنی دریغ نخواهیم کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/22/2252910_830.jpg

 نواز شریف نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه ساعتی پیش با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضور هلال احمر ایران در کمک به حادثه‌دیدگان در گوشه گوشه جهان مایه مباهات است
 رییس‌ جمهوری با بیان اینکه حضور هلال احمر ایران در کمک به حادثه‌دیدگان در گوشه گوشه جهان از آفریقا تا آمریکای جنوبی، از افغانستان تا سوریه برای نجات انسان‌های گرفتار مایه مباهات است، خواستار آموزش هر چه بیشتر امدادگران کشور در حوزه‌های مرتبط به کمک به مصدومان و حادثه‌دیدگان شد.

آبروی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه در خطر است/ چقدر باید جوابگوی بحث اشتغال جوانان باشیم
 نماینده مردم لردگان در مجلس با بیان اینکه تا چه اندازه باید جوابگوی بحث اشتغال جوانان و تحصیل‌کردگان در حوزه‌های انتخابیه خود باشیم خطاب به وزیر کار گفت: آبروی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه در خطر است.

ضرورت توجه وزارت آموزش و پرورش به تحقق سند تحول بنیادین
 نماینده مردم فسا در جلسه علنی امروز مجلس با تاکید بر توجه وزارت آموزش و پرورش بر تحقق سند تحول بنیادین گفت: با توجه به چالش‌های پیش‌روی نظام آموزش و وجود اسناد بالادستی ارزشمند و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به ویژه در هفته گذشته در جمع فرهنگیان مبنی بر تحول سند تحول بنیادین، وزارت آموزش و پرورش باید در زمینه تحقق این امور تلاش کند.

پدافند هوایی با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافند هوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند.

تبریک "باهنر" به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر
نایب‌رئیس مجلس سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

رونمایی از پنج کتاب پژوهشی و علمی در موضوع اندیشه‌های دفاعی امام خامنه ای(مدظله‌العالی)
با حضور سرلشکر صفوی، سردار دهقان و جمعی از مسئولین و فرماندهان عالیرتبه لشکری و کشوری از پنج کتاب در حوزه اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در دانشگاه مالک اشتر رونمایی شد.

جلالی: مبارزه ریشه‌ای با پدیده تروریسم نیازمند اراده‌ جدی است/ بلیکس: مهارت "ظریف" در دفاع از حقوق ایران قابل توجه است

 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید براینکه مسیر ایران در مذاکرات با 1+5 هموار و مشخص است، افزود: برای مبارزه ریشه‌ای با پدیده شوم تروریسم در دنیا و منطقه، اراده‌ای جدی لازم است.

تقویت نیروهای مسلح ایران اسلامی دشمن را از تجاوز و تهدید مایوس کرده است
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به چنان درجه ای از رشد و بالندگی رسیده اند که دشمن را از فکر تجاور به نظام و انقلاب مایوس کرده‌اند.

تذکر کتبی ۲۸ نماینده مجلس به رحمانی فضلی
 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را در جلسه علنی امروز مجلس قرائت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار