مسئول معاونت سیاسی سپاه عاشورا با بررسی و تجزیه و تحلیل مذاکرات ۱+۵، گفت: قدرت، عزت و عظمت نظام اسلامی ایران در طول انقلاب نشان داده شده و همیشه این قدرت برای امنیت منطقه و جهان بکار برده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌حسین هاشم‌پور اظهار کرد: هدف نظام اسلامی برقراری امنیت در جهان بوده و در این راستا ایران تنها رقیب راهبردی آمریکاست که منافع آن را به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروزی قدرت حرف نخست و پایانی را می‌زند، تصریح کرد: ضعیف بودن و خود را ضعیف جلوه دادن هیچ وقت در دنیای حال مورد احترام واقع نشده و باید از موضع قدرت با دنیای اطراف گفت‌وگو کرد که مذاکرات گروه 1+5 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هاشم‌پور گفت: هر وقت از موضع قدرت و اقتدار با آنها گفت‌وگو کردیم نتیجه گرفتیم ولی هر زمان از خود عجز و ناتوانی نشان داده و ملاحظه‌کاری کردیم آنها سهم‌خواهی بیشتری از داشتند.

وی در سخنان دیگری با توجه به شعار سال 93، خاطرنشان کرد: در عرصه‌هایی که ما اوج گرفتیم بی‌شک مدیریت آن قسمت مدیریت جهادی بوده و در زمینه‌هایی که مدیریتمان به صورت انتفاعی بوده چندان توفیقی حاصل نشده است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه عاشورا با اشاره به مصرف بالای انرژی در ایران تشریح کرد: با عزم ملی و بسترسازی می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم.

وی اراده در تغییر سبک زندگی و انتخاب شایسته مسئولان را لازمه توسعه اقتصاد کشور و موجب پیشرفت اقتصادی دانست.
 
انتهای پیام/ش
 
برچسب ها: ایران ، رقیب ، راهبردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.