نماینده مردم سمیرم خطاب به دکتر روحانی گفت: مردم شهرستان سمیرم با بالاترین درصد آرا در استان اصفهان درواقع بیشترین حسن نیت و امید را به دولت شما نشان داده است و به همین اندازه نیز از دولت حضرتعالی انتظار توجه و رسیدگی ویژه دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،" سکینه عمرانی" نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه(22 اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور خود با تبریک ایام با سعادت ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: جناب آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور محترم همانگونه که خود استحضار دارید انتخاب حضرتعالی توسط عامه مردم صورت گرفته بنابراین شما وامدار گروه‌های سیاسی نیستید.

وی ادامه داد: در کشور ما افرادی که تابع احزاب و گروه‌های خاصی هستند، درصد اندکی از کل جمعیت آن هم عمدتا در کلان شهرها را تشکیل می‌دهند و این در حالی است که آرای عمده جنابعالی مربوط به مردمی است که به تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید دل بسته و خواهان بهبود وضعیت زندگی و معیشت همراه با عزت خویش هستند.

نماینده مردم سمیرم افزود: مردم شهرستان سمیرم با بالاترین درصد آرا در استان اصفهان درواقع بیشترین حسن نیت و امید را به دولت شما نشان داده است و به همین اندازه نیز از دولت حضرتعالی انتظار توجه و رسیدگی ویژه دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به مشکلات حوزه انتخابی خود اشاره کرد و گفت: وزیر محترم نیرو خشکیدن مزارع و درختان در فاصله 4 تا 10 کیلومتری رودخانه ماربد از نظر هیچ عقل سلیمی پذیرفته نیست لذا انتظار داریم نسبت به تخصیص آب سدها، پمپاژ دشت سمیرم و ... رسیدگی صورت گیرد.

عمرانی ادامه داد: آب شرب سالم یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم خوب و صمیمی روستاهاست و این در حالی است که برخی از پروژه‌های آب شرب چندین سال است که شروع شده ولی با بودجه‌های قطره‌چکانی نه تنها به اتمام نمی‌رسد بلکه زیرساخت‌ها نیز به مرور از بین می‌رود.

وی افزود: امیدواریم در سال 93 با عزم جدی و مدیریت جهادی در برابر تامین این نیاز به حق مردم همت گماریم.

عضو کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: وزیر محترم جهاد کشاورزی انتظار داریم به مناطقی که اصلی‌ترین طریق معیشت مردم یعنی کشاورزی و دامداری است اهتمام ویژه داشته باشیم.

نماینده مردم سمیرم در پایان خاطرنشان کرد: مسئله کوچ عشایر یکی از مسائل مشترک شهرستان سمیرم با استان‌های همجوار است و این در حالی است که ورود زودهنگام عشایر با ممانعت یگان ویژه حفاظت منابع طبیعی روبرو می‌شود و عشایر در شرایط کمبود علوفه و کم آبی مواجه هستند لذا جهت حل این مشکلات فکری بیندیشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار