"نبیه بری " رئیس مجلس لبنان خواستار توجه دولت به تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،  رئیس مجلس لبنان خواستار توجه دولت به تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور شد.

 "نبیه بری "رئیس مجلس لبنان در مصاحبه با   روزنامه لبنانی السفیر گفت: تجاوز اخیر اسرائیل به خاک لبنان باید مورد توجه کسانی  که نگران حاکمیت و استقلال لبنان هستند و همچنین همه کسانی که برای انحلال مقاومت  شتاب دارند  و نمی دانند که ریشه مشکل در رفتار جاوزگرانه رژیم اشغالگر اسرائیل است؛ قرار گیرد. 

نبیه بری با زیر سوال بردن تداوم نشست های سه جانبه در ناقورة گفت : این نشست ها دیگر بی معنا شده است و با توجه به تداوم نقض حریم لبنان توسط اسرائیل باید متوقف شود. وی گفت متجاوزان آشکارا به مرزهای لبنان و بویژه  ناقورة تجاوز و اقدام به تخریب اراضی این منطقه کرده اند و نیروهای بین المللی هیچ واکنشی نشان نداده اند .این درحالیست که اگر اسرائیل از تحرکات ما در مرزها  لبنان شکایت کنند؛  نیروهای بین المللی به سرعت وارد عمل می شوند.

نبیه بری گفت دولت لبنان و خصوصا وزارت امور خارجه باید در برابر نقض مکرر حریم لبنان و نقض حاکمیت ملی کشور اقدام فوری انجام دهد و به شورای امنیت شکایت کنند.

 مسائل مهمی نظیر انتخابات ریاست جمهوری  یا نظام حقوق و دستمزد نباید موجب بی توجهی به اوضاع مناطق مرزی شود زیرا دشمن صهیونیست دست از تجاوزگری بر نداشته است


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار