معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای بررسی و حل مشکلات مردم در استان قزوین چهار کمیته در سطح استان تشکیل داده‌ایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه الموت شرقی اظهار داشت: توجه دولت به مناطق دوردست بیشتر است و در منطقه الموت از جمله پروژه گازرسانی با یک هزار میلیارد ریال، پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن با اعتبار حداقل شش هزار میلیارد ریال و همچنین پروژه راه با بیش از 400 میلیارد ریال در حال اجراست و این امر نشان دهنده عزم دولت برای آباد کردن این مناطق است.

حبیبی در ادامه افزود: ما در هر محل و بخشی به اقتضای شرایط و موقعیتی که موجود است، تصمیم‌گیری می‌کنیم و برای بررسی و حل مشکلات مردم چهار کمیته در سطح استان تشکیل داده‌ایم.

وی اضافه کرد: کمیته شهری با مسئولیت زاهدپور مدیرکل دفتر شهری و شوراها، کمیته روستایی با مسئولیت حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر روستایی، کمیته فنی با مسئولیت پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی و کمیته بحران با مسئولیت آهنی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از این جمله است.

سرپرست فرمانداری قزوین در مورد اطلاع‌رسانی از خدمات دولت افزود: باید خدمات گفته شود و مردم در جریان امر قرار بگیرند و این پروژه گازرسانی به منطقه الموت غربی و شرقی که بیش از 100 روستا را پوشش می‌دهد، گوشه‌ای از خدمات دولت است، لذا اطلاع‌رسانی از خدمات دولت و اطلاع‌رسانی خدمات دولت وظیفه ما است و باید خدمات دولت به صورت واقعی گفته شود.

معاون استاندار قزوین افزود: هیچ کدام از شهرها و بخش‌ها از دید مسئولان استانی و مدیریت ارشد استان تفاوتی ندارد و خدمات باید به جای جای مناطق استان برود زیرا نگاه، نگاه عدالت محور است و از نظر مدیران اجرایی استان آخرین نقطه آوج تا آخرین نقطه الموت تا مرکز استان هیچ تفاوتی از جهت خدمات رسانی ندارد و نباید داشته باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، کمیته ، مشکلات ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.