"راديو معارف" به مناسبت سالروز ميلاد خجسته امير مومنان حضرت علي عليه السلام با ويژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» همراه با شنوندگان جشن مي‌گيرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، همزمان با سالروز ميلاد خجسته امير مومنان و فخر مسلمانان حضرت علي عليه السلام  و روز بزرگداشت مقام پدر، ويژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» پخش مي‌شود.

در اين برنامه كه در فضايي شاد و معنوي تقديم شنوندگان فرهيخته مي‌شود، حجت الاسلام والمسلمين محمد رضا دراني به مناسبت يك‌هزار و چهارصدمين سال حكومت ظاهري حضرت علي عليه السلام با  نگاهي به فضايل ايشان در حديث مناشده با ابي‌بكر به تبيين سند آن از منابع اهل سنت مي پردازد.

اين كارشناس تاريخ و سيره اهل بيت عليهم السلام همچنين به بررسي ابعاد شخصيتي حضرت اميرعليه السلام همچون ابعاد ملكوتي از قبيل خليفه‌الله و يدالله بودن، ابعاد فردي از قبيل ساده‌زيستي و شجاعت و علم و عرفان، ابعاد اجتماعي از قبيل مردم‌داري و كمك به محرومان، ابعاد حكومتي از قبيل عدالت و مساوات و مديريت بيت‌المال  و ... خواهد پرداخت.

ويژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني و گويندگي رضا هدايت‌فر سه شنبه 23 ارديبهشت 93 از ساعت 8:40 از شبكه راديويي معارف تقديم شنوندگان فرهيخته و محبان اهل بيت عليهم السلام خواهد شد. علاقمندان براي دريافت اين برنامه مي‌توانند پس از پخش آن به صفحه اختصاصي برنامه «آفتاب عدالت» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.


انتهای پیام/


برچسب ها: رادیو ، معارف ، آفتاب ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار