. در نخستین تجمع انتخابات عبدالفتاح السیسی تنها حامیان وی حضور داشتند و وی احتمالا به دلایل امنیتی در این مراسم حضور نیافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری یورونیوز، نخستین تجمع انتخاباتی عبدالفتاح السیسی در قاهره بدون حضور وی برگزار شد. در نخستین تجمع انتخابات عبدالفتاح السیسی تنها حامیان وی حضور داشتند و وی احتمالا به دلایل امنیتی در این مراسم حضور نیافت. 

عبدالفتاح السیسی محبوب‌ترین نامزد انتخابات بیست و ششم و بیست و هفتم ماه مه است و باید گفت تنها رقیب وی حمدین صباحی رهبر چپ گرایان است.  از دیدگاه حامیان السیسی وی تنها شخصی است که می‌تواند تهدید اخوان‌المسلمین را سرکوب کند. 

یکی از حامیان السیسی می‌گوید ما می‌ترسیم اوضاع مصر شبیه سوریه و یا عراق شود. به همین دلیل است که از السیسی حمایت می‌کنیم.  ما از گرسنگی و فقر رنج می‌بریم. 
یکی دیگر از طرفداران السیسی می‌گوید السیسی از انقلاب سی ام ژوئن حمایت می‌کند. وی کشور را پس از فروپاشی و به دام افتادن در دست تروریست‌ها نجات داد. السیسی تنها کسی است که می‌تواند به ما امید بدهد. 

از زمان برکناری محمد مرسی، ارتش تظاهرات اخوان المسلمین را به گونه‌ای خونین سرکوب کرد.  در این میان هزار و چهارصد تن کشته شدند. دویست تن از جهادگرایان نیز در آینده با اتهام تروریسم محاکمه خواهند شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار