معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: مرحله نهایی پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 24 و 25 اردیبهشت 93 به میزبانی گروه پدافند هوایی بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه   روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 24 و 25 اردیبهشت 93 به میزبانی گروه پدافند هوایی بابلسر برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین "عدیده" معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان این خبر اظهار داشت: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور 1053 نفر از کارکنان پایور و وظیفه، خواهران شاغل، همسران و فرزندان دختر و پسر و دانشجویان و طلاب قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد که تعداد 356 نفر از شرکت کنندگان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

وی افزود: در رقابت منطقه‌ای که در بهمن ماه سال 92 برگزار شد، تعداد 100 نفر از شرکت کنندگان به مرحله نهایی راه پیدا کردند و برگزیدگان این مرحله از مسابقات که در روز های آتی برگزار می‌شود نیز به جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزام خواهند شد.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) خاطر نشان کرد: با اشاره به اهمیتی که مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال 93 به مقوله فرهنگ قائل شده‌اند، خاطر نشان کرد: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها و مسابقات، مقدمه‌ای برای آشنایی با کلام اهل بیت علیهم السلام است که نمونه انسان کامل هستند و احادیث آن بزرگواران، می‌بایست اصل و اساس تشکیل جامعه‌ای باشد که سبک صحیح زندگی اسلامی در آن رعایت شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار