در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.

 به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام سبحانی معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: تعلیم و تعلم در اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است به گونه ای که معلمان وارثان انبیاء الهی معرفی شده اند و در اخرت به انها مقام شفاعت داده شده است .
 
معاون اموزش اداره عقیدتی سیاسی قراراگاه ادامه داد: اولین معلم خود خداوند است و همه پیامبران شاگردان خداوند متعال هستندکه از خدا فرا می گرفتند و به مردم ابلاغ می کردند.
 
وی با اشاره به مسئولیت سنگین معلمان افزود: در مقابل این شأن و جایگاه مسئولیت سنگینی هم بر عهده معلمان است و این مسئولیت تربیت نسل آینده جامعه است.
 
در بخش پایانی این مراسم از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار