علی اصغر فانی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های متقابل بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش که امروز در ساختمان شهید رجایی ساختمان آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: چند ماه پیش بنده در اوایل انتصاب وزیر ورزش نزدشان رسیدم و ضمن تبریک از ایشان خواهش کردم تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر همکاری این دو وزارتخانه امضا شود و این امر مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌ها در همه زمینه‌ها است و در همین راستا نیز تلاش دارد با تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی مشارکت داشته باشد و از امکانات این دستگاه‌ها بهره‌مند شود.

وی در ادامه گفت: چهارشنبه گذشته در دیداری که مقام معظم رهبری با معلمین نمونه داشتند ایشان بر همکاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها با آموزش و پرورش تاکید کردند.

وزیر آموز و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف مانند استعدادیابی در امر ورزش و جوانان با توجه به اینکه حدود نیمی از دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند، با همکاری وزارت ورزش و جوانان می تواند موثر باشد.

فانی با اشاره به این مطلب که در آموزش و پرورش معلمین ورزش بسیاری وجود دارد تصریح کرد: این همکاران می‌توانند مورد استفاده در جهت ورزش جوانان قرار بگیرند و ضمن این از تخصص این وزارتخانه نیز بهره‌مند گردند.

وی ادامه داد: این دو وزارتخانه می‌توانند در زمینه فضاها و تجهیزات ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای پروژه‌های موثر و مفید در زمینه ورزش و جوانان استفاده کنند.

فانی با اشاره به این مطلب که این تفاهم نامه موجب هم افزایی در زمینه همکاری دو وزارتخانه می‌شود افزود: امضای این تفاهم‌نامه تدبیری برای افزایش بهره‌وری در هر دو وزارتخانه می‌باشد و امروز آغاز یک حرکت است که با عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه می‌توان شاهد رونق فعالیت در هر دو وزارتخانه شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه که به عنوان اولین تفاهم‌نامه رسمی به شمار می‌آید شاهد امضای تفاهم‌نامه‌های دیگری با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف در آینده باشیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار