عضو کمیسیون آموزش و پرورش در مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: آقای رحمانی‌فضلی مدیران استانی که زیر مجموعه اداره شما هستند، هم تعهدی به این قول شما در هنگام کسب رأی اعتماد ندارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عطا‌الله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن در مجلس در تذکر شفاهی به "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور با اشاره به صحبت‌های وزیر در جلسه رأی اعتماد که اعلام کرده بود عزل و نصب مدیران استان‌ها با نظر نمایندگان مجلس صورت خواهد گرفت، گفت: نمایندگان براساس این قول شما به وزیر کشور رأی اعتماد دادند اما شما اکنون که بر مرکب مراد سواد شده‌اید به قلع و قمع مدیران استانی می‌پردازید.

وی افزود: از این اسف‌بار‌تر که مجموعه‌های استانی وزارتخانه‌ها اعتقادی به تعهد شما ندارند لذا انتظار این است هرچه سریعتر این شاخص‌ها را مکتوب به نمایندگان ارائه کنید.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به سفارش رئیس جمهور در خصوص عزل و نصب‌ها که گفته بود انتصابات براساس گرایش‌های جناحی نباشد،خاطر نشان کرد: آقای رحمانی‌فضلی شما این سفارش رئیس جمهور را رها کرده‌اید و کار به جایی رسیده که امروز ملاک عزل و نصب‌ها داشتن گرایشات اصلاحاتی داشتن، است اما در هر صورت مسئولیت شرعی و قانونی انتصابات به عهده شماست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار