مدیرسازمان حسابرسی کشور از پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به منظور بررسی میدانی و هزینه‎های طرح توسعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، مدیر ارشد سازمان حسابرسی کشور گفت: طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار یکی از طرحهای اولویت‌دار کشور است.

سعدی اسعدی افزود: با توجه به اینکه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار یکی از طرحهای اولویت‌دار کشور است و در چند سال اخیر تغییرات و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته به همین منظور برای بررسی وضعیت طرح به صورت میدانی و پیش‌بینی بودجه‌های آتی و درآمد و هزینه آن که برای ما قابل رویت باشد این سفر به بندر چابهار انجام شد.

وی تصریح کرد : مهمترین مسائل بررسی شده در این سفر نقطه نظرات مسئولان و رشد و پیشرفت فیزیکی طرح در راستای پیشبرد اهداف ترسیم شده است.

سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن بر شمردن مزیت‌های توسعه بندر چابهار هم از لحاظ اقتصادی و امنیتی اظهار داشت: طرح توسعه چابهار یکی از گزینههای مهم توسعه محور شرق و از افتخارات سازمان بنادر ودریانوردی این استان است که در شرایط تحریم این پروزه ملی لحظهای توقف کاری نداشت.

گفتنی است همزمان با این دیدار تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی ارتش نیز از طرح توسعه چابهار بازدیدکردند./س
 
برچسب ها: بازدید ، منطقه ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.