کودک چهار ساله‌ای در منطقه "بزینه رود" استان زنجان طعمه گرگ شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، کودک چهار ساله‌ای در منطقه "بزینه رود" استان زنجان طعمه گرگ شد.

طی چند سال گذشته این ششمین کودک این منطقه است که اسیر حمله گرگ شده و جان خود را از دست می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است، این حادثه زمانی اتفاق افتاده که گرگ تنها 200 متر با خیابان اصلی شهر "بزینه رود" فاصله داشته و گرگ پس از حمله به کودک چهار ساله او را به باغی در اطراف شهر بزینه رود برده و خانواده کودک پس از سه ساعت جسد او را پیدا می‌کنند.

بنا به گفته پدر این کودک، شب گذشته وقتی پدر خانواده قصد عزیمت به مغازه خوار و بارفروشی را در منطقه دیگر شهر داشته، با اسرار کودک خود برای همراه شدن با وی مواجه می‌شود، اما پدر مسیر را برگشته و کودک را به منزل بازمی‌گرداند، غافل از اینکه کودک دوباره به دنبال پدر راه افتاده و در مسیر دچار حمله گرگ‌ می‌شود.

فرماندار شهرستان خدابنده در همین زمینه ضمن تسلیت به خانواده این کودک به جهت ضایعه دردناک به وجود آمده عنوان کرد: متاسفانه مشابه این حادثه در سال‌های 88 و 90 نیز در این منطقه رخ داده است.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه شرایط اقلیمی و وجود درختان بسیار در اطراف رودخانه این منطقه موجب ایجاد کمین‌گاه برای گرگ‌ها شده است، اضافه کرد: برای پیگیری موضوع امروز مسئولان محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مجوز میرشکاری به ماموران محیط زیست داده شده است، متذکر شد: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پاکسازی منطقه اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان خدابنده با اظهار تاسف دوباره از اتفاق رخ داده گفت: متاسفانه حادثه مذکور غیرمترقبه بوده و وجود این حیوانات در این منطقه طبیعی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، گرگ ، بزینه رود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.