بیش از 8میلیارد ریال گردش مالی بخش خصوصی در ایام نوروز

حسین زارع‌صنعت، مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: توسعه گردشگری نیازمند حضور و مشارکت همه نهادها و بخش‌هاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین زارع‌صنعت، مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه گردشگری نوروز 93 (مهمان طهران) که در برج میلاد برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی امسال فرمودند که فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است زیرا فرهنگ به مشابه هوایی است که ما تنفس می‌کنیم بنابراین بی‌شک گردشگری صنعتی است که هم در اقتصاد و هم در حوزه فرهنگ آثار مثبت فراوانی خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد ستاد گردشگری نوروز93 تصریح کرد: طبق دستور شهردار تهران و به دلیل تقارن ایام نوروز با شهادت حضرت فاطمه زهرا باید برنامه‌های نوروزی هم شأن این ایام و مناسب با این حال و هوا باشد.

وی با اشاره به تدابیر تعیین و ابلاغ شده برای اجرای برنامه‌های نوروزی گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه و ارتقای گردشگری، استفاده از هماهنگی و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی توجه به مسائل مذهبی در ایام فاطمیه توجه ویژه به گردشگری مذهبی و گردشگری مرقد مطهر حضرت امام(ره) و همچنین اطلاع‌رسانی و ارایه خدمات به مسافران و بخشی از این تدابیر بود.

وی در ادامه به گردشگری مذهبی هم اشاره داشت و یادآور شد که 9آستان مبارک میزبان هزار و 520 نفر گردشگر در ایام نوروز بودند.

وی 367 تور برگزار شده در طول ایام توسط آژانس‌ها و با بیش از 8میلیارد ریال گردش مالی بخش خصوصی را از دیگر موفقیت‌های ایام نوروز برشمرد و با یادآوری خدمات ارایه شده به 432 هزار مسافر و شهروند با تهران کارت تصریح کرد: امیدواریم به زودی خدمات این کارت در تمام طول سال قابل استفاده باشد.

زارع صفت به برپایی ایستگاه‌های استقبال و اطلاع‌رسانی در 5مسیر و مبادی ورودی شهر اشاره کرد و گفت: 110 ایستگاه اطلاع رسانی نیز در سطح شهر بویژه مناطق پرتردد از سوی مناطق 22گانه و با کمک شهریاران جوان به مسافران و شهروندان خدمات ارایه کرده است.

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: 8میلیارد ، گردش ، مالی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار