فرماندار شهرستان اهر گفت: دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان 20 خردادماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،صدیقی در جلسه هماهنگی دومین همایش سرمایه‌گذاری در این شهرستان با اعلام اینکه نخستین همایش سرمایه‌گذاری در سال 90 برگزار شد اظهار کرد: تفاهم‌نامه های همکاری بین سرمایه‌گذاران به ارزش حدود 500 میلیارد تومان در این همایش امضا شده بود که بیش از 80 درصد آنها عملیاتی شده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه پایدار شهرستان اهر اعلام کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری این همایش کسانی که توانایی سرمایه‌گذاری در این شهرستان را دارند فرصت ایجاد نماییم تا بتوانند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

وی بیشترین زمینه‌های سرمایه‌گذاری را بخش‌های کشاورزی و صنایع پایین دستی مس اعلام کرد و اظهار کرد: جلسات متعددی با ارسبارانی‌های مقیم تهران و تبریز برای همکاری و سرمایه گذاری در شهرستان اهر برگزار کردیم که امیدواریم نتایج این جلسات مفید و موجب توسعه هر چه بیشتر شهرستان باشد.

فرماندار اهر در ادامه به اجرای پروژه بزرگ مس انجرد اشاره کرد و افزود: فاز اول این پروژه در تیرماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که با بهره‌برداری از این پروژه برای بیش از 2500 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

صدیقی همچنین تنها راه پیشرفت شهرستان اهر را اتمام پروژه بزرگراه اهر- تبریز اعلام کرد و گفت: امیدورایم با مساعدت مسئولین کشوری و استانی هر چه زودتر این پروژه را به اتمام برسانیم.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: همایش ، دومین ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.