رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در بازدید از از بیمارستانهای امام خمینی (ره) و فاطمی اردبیل گفت: طرح تحول نظام سلامت جزو طرحهای ارزشمند و بزرگی است که از سوی دولت در حال اجراست و به مرور کاستیهای آن مشخص و مرتفع می شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دکتر پورفرضی یادآور شد: دو سه ماه اول طرح سختیهایی را تجربه خواهیم کرد که به تدریج این مشکلات و سختی ها مرتفع خواهد شد و انشاء ا.. به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

وی خاطر نشان کرد: سهم بیمارستانهای اردبیل از محل هدفمندسازی یارانه ها جهت اجرای طرح نظام سلامت مشخص شده است و در اولین فرصت به حساب بیمارستانها واریز می شود.

براساس این گزارش دکتر پور فرضی همچنین به همراه معاونین خود در بیمارستان علوی اردبیل حضور یافت و از نزدیک در جریان اجرای طرح قرار گرفت و در جلسه ای که به همین منظور با گروه چشم پزشکی بیمارستان علوی داشت توصیه های لازم را به پزشکان و مسئولین بیمارستان ارائه داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این بازدید تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سهم تمامی بیمارستانهای کشور از محل هدفمندسازی یارانه ها جهت اجرای طرح نظام سلامت را مشخص کرده است و در اولین فرصت این سهم به حساب بیمارستانها واریز می شود.

وی تاکید کرد: از تاریخ اجرای طرح هیچ بیماری جهت تهیه دارو و لوازم پزشکی به بیرون از بیمارستان ارجاع داده نخواهد شد و این وظیفه برعهده بیمارستان گذاشته شده است.

دکتر پورفرضی در ادامه بازدید خود از بیمارستان علوی در واحد ترخیص حضور یافت و در جریان نحوه تسویه حساب مردم با بیمارستان با توجه به تعرفه جدید قرار گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.