رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همراه اصحاب رسانه از روند اجرایی برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر محمد حسین اعرابی در این بازدید ضمن اشاره به اجرای این برنامه از تاریخ 15 اردیبهشت ماه در کلیه بیمارستانهای دولتی تحت پوشش دانشگاه افزود: اجرای 2 بسته خدمتی این برنامه شامل کاهش میزان پرداختی بیماران بستری به میزان ده درصد و رایگان شدن زایمان طبیعی در این بیمارستانها آغاز شده است.

وی، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانهای تحت پوشش، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستانها، ارتقاء کیفیت هتلینگ، حمایت ازماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حمایت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند و همچنین نظارت بر حسن اجرای این برنامه را 6 بسته خدمتی دیگر این طرح عنوان کرد.

وی طرح کاهش پرداختی بیماران بستری را شامل بیمه شدگان بیمه های پایه خدمات درمانی، تامین اجتماعی و کمیته امداد بیان کرد و ادامه داد: بیمه شدگان سایر بیمه ها شامل نیروهای مسلح، بیمه های سازمانهای مستقل و همچنین بیماران اتباع خارجی و مراجعین به بیمارستانهای غیر دانشگاهی  مشمول این بسته حمایتی نمی شوند.

بنابر این گزارش همچنین در این بازدید صورتحساب های صادره برای بیماران ترخیصی و چگونگی تعامل سازمان های بیمه گر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن ابراز این نکته  که اجرای این طرحها در ابتدا ممکن است مشکلات و نواقصی به همراه داشته باشد، از مردم خواست نظرات ، پیشنهادات و شکایات خود را به دانشگاه اعلام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.