در سالروز ولادت نهمین اختر آسمان ولایت و امامت مظهر جود وسخاوت امام محمدتقی (ع )مشهدالرضا سراسر شور و شادمانی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،آستان ملکوتی رضوی به یمـن ولادت فرزند بزرگوار خورشید هشتم ولایت و امامت ، چراغانی و مملو از حضور زائران و دلدادگان بی شماری شده است که در صحن و سرای حرم شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع )ماوا گرفته اند تا دلهایشان را به ضریح عشق گره زنند و با عرض تبریک این میلاد خجسته به ساحت مقدس برخوان با کرامتش میهمان شوند.
به همین مناسبت ویژه برنامه ولادت ابن الرضا امروز و امشب در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
ویژه برنامه سالروز میلاد امام جواد (ع )امروز شنبه از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 13 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود.
مولودی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از برنامه های مراسم جشن سالروز میلاد امام جواد علیهم السلام در حرم مطهر رضوی است.
برنامه های شام میلاد امام جواد (ع) نیز عصر امروز از ساعت 20 تا 22 و 30دقیقه در همین رواق با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار می شود .
مراسم جشن سالروز میلاد امام محمد تقی (ع) امروز در حسینیه ها ، مساجد بسیاری از منازل در مشهد و دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی برپاست.
برنامه های شب میلاد امام محمد تقی ، جوادالائمه (ع ) نیز دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق بزرگ حرم مطهر رضوی برگزار شد و هزاران زائر و مجاور با تشرف به این مکان قدسی ، میلاد حضرت جواد الائمه(ع) را به محضر پدر بزرگوارش ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تبریک و تهنیت گفتند.
در این مراسم حجت الاسلام علیرضا پناهیان از وعاظ کشورمان درباره میلاد سراسر نور امام محمد تقی (ع) مطالبی بیان کرد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع )در وصف آن امام همام مدیحه سرایی کردند/ش.

برچسب ها: مشهد ، میلاد ، شادمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.