نوآوری اپل امروز به ثبت رسید. گرفتن عکس های با کیفیت فوق العاده پروژه بعدی اپل است. این عکس با کیفیت به وسیله ترکیب چندین تصویر با رزولوشن پایین است که به صورت متوالی و خیلی سریع گرفته می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز یکی دیگر از انحصارات اپل به ثبت رسید. این حق انحصاری مربوط به نوآوری شرکت اپل در رابطه با تصویر است که می تواند در محصولات آینده سری i به کار گرفته شود.

این نوآوری که تا حدودی تکنیکی است، اساسا مربوط به خلق تصاویر با رزولوشن فوق العاده است. این عکس با کیفیت به وسیله ترکیب چندین تصویر با رزولوشن پایین است که به صورت متوالی و خیلی سریع گرفته می شود. بدین منظور، گجت های سری i اپل، یک تثبیت کننده نوری تصویر نیاز دارند که به وسیله الگوریتم های هوشمند کنترل می شود. این الگوریتم های هوشمند، دوربین را در زاویه های مختلف (در هنگام عکس گرفتن) به حرکت در می آورد. تصاویر ارزشمند تهیه شده به یک پردازشگر تصویر فرستاده می شود و بدین وسیله به یک عکس کلی تبدیل می گردد عکس نهایی از رزولوشنی فوق العاده برخوردار خواهد بود.

اپل برای نرم افزار مخصوص دوربین در iOS یک گزینه جدید در نظر می گیرد. کاربر می تواند بوسیله این گزینه، حالت عکس با کیفیت عالی را خاموش یا روشن نماید.

این حق امتیاز در سال 2012 برای تایید ارسال شده است و مشخص است که اپل مدت هاست که بر روی این پروژه کار می کند. اگر درست حدس زده باشیم، محصول جدید اپل یعنی iPhone6 دارای این ویژگی خواهد بود.

مطمئنا هر دوربینی که با این ویژگی وارد بازار شود، قیمت بالایی هم خواهد داشت.

گزارش از پیمان مولاویردی

برچسب ها: اپل ، iphone ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار