"جاده قدیم" با قصه‌ی شریف و جذاب در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

"علی تقی‌ پور" تهیه کننده‌ی سریال "جاده قدیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص شکل‌گیری ایده‌ی اولیه این مجموعه گفت: هدف ما به تصویر کشیدن بحث سرمایه‌ی ملی و استفاده درست از منابع و سرمایه‌های موجود در کشور در قالب یک سریال بود، که این موضوع ایده و هسته‌ی مرکزی قصه ای را تشکیل داد و طرح قصه‌ی "جاده قدیم"‌ بر این اساس روایت شده‌است.

وی در خصوص داستان "جاده قدیم" اظهار داشت: "جاده قدیم" قصه‌ی سه نفر را روایت می‌کند که دارای یک گاو هستند و آن گاو را برای فروش به شهر می‌آورند و این نمادی از سرمایه‌ای قابل استفاده برای خود فرد و دیگران است که صاحبانش آن را به قصد فروش می‌آورند و با رخ دادن اتفای در طول قصه در پایان به این نتیجه می‌رسند که باید از همین گاو و فرآورده‌هایش استفاده کنند.

"تقی پور" بیان کرد: کار به طور کامل در لوکیشن‌های واقع در تهران می‌گذرد و از بیمارستان، کلانتری و لوکیشن‌های عمومی در این کار استفاده کردیم.

"تقی پور" در خصوص بازیگران این سریال گفت: "حمیدرضا آذرنگ"، "شهرام حقیقت دوست"، "یکتا ناصر"، "آنا نعمتی"، "حبیب دهقان نسب" در این سریال نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کنند. 

وی ادامه داد: 30 فروردین کار را کلید زدیم و طلی برنامه‌ریزی‌هایمان کار در 110 جلسه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تمام می‌شود.

"تقی پور" بیان کرد: سریال "جاده قدیم" محصول سیما فیلم است و مدیران تصمیم‌گیری خواهند کرد تا این مجموعه از کدام شبکه پخش شود.

وی در خصوص ویژگی‌ ساخت کار برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای اولین بار در یک سریال مناسبی کار می‌کنم. تمامی دوستان و عوامل با انرژی خوب با هم همکاری می‌کنند و از این جهت که این سریال در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود حال و احساس خوبی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم "جاده قدیم" کار خوب و آبرومند و مخاطب‌پسندی باشد زیرا دوستان زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم بتوانیم سهم کوچکی را در شاد کردن مردم در کنار سفره‌های افطار داشته باشیم زیرا این کار کمدی است و قصه‌ی خیلی جذاب و شریفی دارد.

گفتنی است: سریال "جاده قدیم" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" و تهیه‌کننده "علی تقی پور" در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جاده ، قدیم ، افطار ، رمضان ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار