پوررنجبر گفت:‌ در سال جاری حدود 2 تا 4 هزار روستا به شبکه‌ دیتا متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پور رنجبر، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه‌ صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران در سال 93 به گزارش عملکرد سالیانه‌ سال 92 اشاره کرد و گفت: در سال 92 دست آوردهای شرکت در حوزه‌ی ارتباطات ثابت یکی ازحوزه‌هایی است که شرکت مخابرات را در کنار سیار نگه می‌دارد، بحث فناوری اطلاعات و منشا دیتا است.

در حوزه‌‌IT  بحث ارائه‌ سرویس و برخورداری مردم از سرویس‌های دیتا و پهنای باند وسیع است اما این شرکت از حدود 2 میلیون به یک میلیون رسید و خط دیتا یک میلیون مشترک را در اختیار مردم قرارد داد.

وی افزود: رشد بازار دیتا و پنهای باند با رشد تلفن ثابت قابل مقایسه نیست. بازار تلفن ثابت و سیار در جریان است.

پور رنجبر در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته 1211 روستا تحت پوشش ارتباط و اتصال رفت و این پروژه در کوتاه‌ترین مدت یعنی سه ماه انجام شد و در سال 93 2 تا 4 هزار روستا به دیتا وصل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: 417 سیم کارت دائمی به بازار عرضه و 6 میلیون و 574 هزار سیم کارت اعتباری در سال 92 ارائه شد که 524 شبکه در حال استفاده است.

پور رنجبر در ادامه عنوان کرد: در حوزه‌ تلفن ثابت و سیار تک سرویسی بودیم که پس از خصوصی سازی محصولات متعدد شد، البته تا آنجایی که رگولاتوری در شهریور ماه با برداشته شدن انحصار تنوع محصولات بیشتر می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف مخابرات با ایرانسل در اردیبهشت ماه به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.