سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ با حضور آیات عظام، علما و روحانیون رزمنده، جانباز و ایثارگر و مقامات لشکری و کشوری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر "علی خلیلی" و سایر روحانیون جانباز و رزمنده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ، به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.  
 
در این مراسم، آیات عظام، علما و روحانیون رزمنده و ایثارگر و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند، همچنین در این مراسم سردار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اعضای شورای شهر تهران حضور داشتند و آیت‌الله "حائری شیرازی" عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین "گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و "محمدباقر قالیباف" شهردار تهران به ارائه سخنرانی پرداختند.  
 
در ادامه مراسم، امید معنوی که نوحه معروف «باز این چه شورش است» را در دوران کودکی خوانده، با خواندن اشعاری حماسی و آئینی درباره امام علی(ع) امام حسین(ع) و شهدای کربلا حال و هوای خاصی به مراسم بخشید و روحانیون حاضر را به گریه انداخت.  
 
در پایان این مراسم، از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر علی خلیلی و پدر ایشان و نیز شیخ محمود غفاری، دکتر علی اسلام‌پور حجت‌الاسلام "محمدتقی صباغی"، حجت‌الاسلام "قربانی" و حجت‌الاسلام سردار "احمدی" و حجت‌الاسلام "کلباسی" که سابقه ماه‌ها و سال‌ها حضور در جبهه و جانبازی و اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق را داشتند، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، جهاد ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار