مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، با اشاره به شناسایی۵۰۰ شهید روحانی و بیش از ۱۵۰۰ رزمنده روحانی گفت: باید به سه دغدغه امروز مقام معظم رهبری یعنی ازدیاد نسل، اقتصاد مقاومتی و شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مخصوصا سبک زندگی که تاکید ایشان است، لبیک بگوییم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین "عبدالعلی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در سومین همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت رزمنده تهران بزرگ، با اشاره به ۵۰۰ شهید روحانی و بیش از ۱۵۰۰ رزمنده روحانی اعم از آزادگان، جانبازان و ایثارگران که تاکنون شناسایی شده‌اند، اظهار داشت: علما همت کردند و به این جلسه تشریف آوردند و این تشکل روحانیت بسیار مهم است.  
 
وی افزود: باید به دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری لبیک بگوییم که سه دغدغه مهم دارند: اول ازدیاد نسل است که روحانیت می‌تواند نقش بسیار سنگینی را در این زمینه ایفا کند.  
 
حجت‌الاسلام گواهی تصریح کرد: متاسفانه خود ما نیز تابع جو شده بودیم و می‌گفتیم یک بچه یا دو بچه زیاد است، اما اگر جمعیت رو به تحول نباشد، در مورد بعضی چیز‌ها به قحطی می‌رسیم و عمه و خاله و دایی و عمو کم خواهد شد. این یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که باید به آن لبیک بگوییم و پاسخ دهیم.  
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: دغدغه دوم مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است، که ما این را در جنگ درک کردیم، ما گاهی در یک عملیات هیچ چیز گیرمان نمی‌آمد و با یک بیسکوییت یک هفته را می‌گذراندیم، در کانالی که خون و پوست و گوشت شهدا بود، این کیسه‌هایی را تهیه کرده و به عنوان برانکارد قرار داده بودند و به آن طرف پرت می‌کردند و در آب‌ها می‌بردند و یک هفته در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کردیم، امروز که الحمدلله همه چیز مهیاست.  
 
وی افزود: سومین موضوع نامگذاری سال۹۳ با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری است که علمای اعلام و حوزه‌های علمیه می‌تواند در این باره و مخصوصا سبک زندگی که تاکید ایشان است، نقش مهمی را ایفا کنند.  
 
حجت‌الاسلام گواهی اظهار داشت: هیئت رزمندگان روحانی در تهران به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و یکی از دغدغه‌های همایش امروز نیز این است که ان شاءالله حرفهایی برای گفتن در سالهای آینده نیز داشته باشیم.  
 
وی تصریح کرد: یک روزی در زمان جنگ که دوران کوران بوده، حجت‌الاسلام رحمانی فرمانده بسیج کشور بود، فرمانده قرارگاه پراهمیت کربلا یک روحانی به نام نجف دوست بود، شهدای بزرگوار روحانی مانند شهید ردانی‌پور و شهید میثمی بودند. فرماندهان عالیرتبه جنگ مدیون شهید میثمی بودند و هرجا که کم می‌آوردند که در محاسبات نمی‌گنجید، با یک جمله و یک روایت که شهید میثمی می‌گفت به میدان می‌رفته و به خط می‌زدند.  
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این همایش‌ها برای این است که دور هم جمع شویم و ببینیم که، که بوده‌ایم و امروز که هستیم و شما خادمین شهدا در دوران دفاع مقدس بودید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سبک ، زندگی ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار