نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه اظهار داشت باید ایران را از دستیابی به سلاح‌های مرگبار منع کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای اسرائیل:"بنیامین نتانیاهو" روز پنج شنبه در جریان بازدید از منطقه "نتانیا" در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت : وظیفه ما این است که ایران را از دستیابی به سلاح‌های مرگبار که در آن سلاح هسته‌ای هم جای دارد ، منع کنیم.

نتانياهو روز پنج شنبه گفت ايران نبايد سانتريفيوژ يا اورانيوم غني شده داشته باشد. 

او در بخش دیگری از اظهارات خود گفت : اسرائیل در راه تضمین موجودیت خود مبارزه می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین روز چهارشنبه پس از دیدار با "سوزان رایس" مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است،درباره توافق ایران و غرب ابراز نگرانی کرد و گفت :  عدم دستیابی به یک توافق با ایران بر سر پرونده هسته‌ای این کشور، بهتر از توافق بد است.

بنابراین گزارش، این اظهارات بنیامین نتانیاهو نشان می دهد تل آویو حتی پس از دیدار سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا با سران اسراییل همچنان درباره مسئله هسته ای ایران با آمریکا اختلاف نظر دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
1 - خاورمیانه باید عاری از سلاح هسته ای باشد .
2 - کشورهائی که عضو ان پی تی نیستند باید به عضویت آژانس در بیایند .
3 - کشوری که عضو آژانس نیست و تا کنون اجازه بازرسی از تاسیسات اتمی خود را به بازرسان آژانس نداده است ، اجازه ندارد اصلا در این زمینه ها اظهار نظر کند .
4 - وجود رژیمی صهیونیستی ، جنایتکار ، جعلی دروغ گو ، سوئ استفده کن از یک داستان دروغی به اسم هولو کاست ، کودک کش بی اخلاق و ضد بشری برای امنیت جهان و منطقه خطرناک است و باید از روی زمین محو شود
آخرین اخبار