معاون سيما پس ازآغاز بكار سراسري شبكه نسيم از مخاطبان خواست اين شبكه را از خود بدانند و با آن همراهي كنند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي  دكتر علي دارابي پس از افتتاح رسمي شبكه نسيم با اعلام اينكه ضرورت شادي و نشاط و همچنين پر كردن اوقات فراغت و سرگرمي در جامعه امري بسيار ضروري است تاكيد كرد : بايد برنامه‌هاي تلويزيوني شادي و نشاط بيشتري داشته باشند.
 
 وي سپس با اشاره به استقبال مردم از شبكه نسيم يادآور شد: طي مدتي كه شبكه نسيم به عنوان تنها شبكه طنز تلويزيون پخش آزمايشي خود را آغاز كرده، مخاطبان زيادي را جذب خود كرده است ، بويژه در بخش نسيم استان‌ها كه برنامه‌اي است مربوط به گويش‌ها و لهجه‌هاي مختلف استان‌ها .
 
 دارابي پس از افتتاح رسمي شبكه نسيم در گفت‌و‌گويي تلويزيوني حاضر شد و خطاب به بينندگان شبكه نسيم گفت: از آنجايي كه شبكه نسيم به عنوان شبكه طنز، يك شبكه دو سويه است ، بينندگان مي‌توانند عكس‌هاي خانوادگي، مسافرت و تصاوير جالب و ديدني‌شان را براي شبكه نسيم ارسال كنند تا آن‌ها را در اين شبكه نشان به نمايش بگذاريم و به نوعي در گردش كار شبكه نسيم سهيم باشند .
 
 دارابي همچنين خاطرنشان كرد : درتلاش هستيم تا بتوانيم در عين حال كه ساعات مفرحي را براي بينندگان فراهم مي‌كنيم در لابه‌لاي برنامه‌هاي اين شبكه بخشي از مهارت‌هاي زندگي و همچنين ديدني‌هاي جهان و ايران را براي مخاطبان اين شبكه به تصوير بكشيم .
 
 وي افزود : خوشبختانه در ايران مردم در روز بيش از سه ساعت از وقتشان را به تماشاي تلويزيون اختصاص مي‌دهند و اين اقدام مسئوليت ما را در اين حوزه سنگين‌تر مي‌كند و نشان از اعتماد مردم به رسانه ملي است .
 
 دارابي با بيان اينكه شبكه نسيم همواره تلاش مي‌كند برنامه‌هاي بيشتري را در طول سال تدارك ببيند،ادامه داد: فكر مي‌كنم اين شبكه بتواند از اين پس با برنامه‌هاي بهتر و بيشتر موجوديت خود را در ميان خانواده‌هاي ايراني ثبت و ضبط كند.
 
معاون سيما در پايان سخنانش از تمام همكاران رسانه‌اي و همچنين مردم كه در افتتاح شبكه نسيم از ابتدا تا انتها اين شبكه را همراهي كردند تشكر كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، سیما ، نسیم ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رئوف
۱۰:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام

اگه سراسری هستش پس چرا در شهرهای دیگه به جز تهران و قم قابل دریافت نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد ناصر محمد اسماعیلی
۰۹:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا پیگیری کنید چه وقت سراسری میشه
آخرین اخبار