30 گواهی نامه تایید توانمندی فناورانه طی سالهای گذشته از سوی مرکز ارتباط با دانشگاه و صنعت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی صادر شد .

کوروش شیروانی مدیر کل دفتر مرکزی ارتباط با دانشگاه و صنعت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در ادامه روند مميزي و صدور گواهي‌نامه تأييد توانمندي فناورانه براي شركت‌هاي توليدي و خدمات فني-مهندسي در سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران، طي سال 92 تعداد 30 گواهينامه تأييد توانمندي فناورانه صادر شد. 
  
وی افزود: اين رقم نسبت به سال 91 از رشد قابل توجهي برخوردار بوده‌‌ است به‌طوري‌كه با توجه به ثبت تقاضاها از ابتداي سال تاكنون، پيش‌بيني مي‌شود طي سال 93 روند رو به رشد صدور گواهي‌نامه تأييد توانمندي فناورانه ادامه يابد. 
 
شیروانی اظهار داشت: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با تمام توان و تجربه 30 سالۀ خود در زمینۀ ارزیابی طرح‌های علمی و فناوری بر اساس توانمندی‌های فناورانۀ نوآوري، توليد، سرمايه‌گذاري و ارتباط، اقدام به مميزي بنگاه‌هاي توليدي و خدمات فني-مهندسي و صدور گواهي‌نامه تأييد توانمندي فناورانه كرده‌ است. 

وی خاطرنشان کرد : از مزاياي اين برنامه مي‌توان به حمايت معنوي از توليد بنگاه‌هاي دريافت‌كننده گواهينامه، ثبت توانمندي‌ها در بانك اطلاعات سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران، معرفي بنگاه به دستگاه‌هاي اجرايي متقاضي توليدات و كمك به نهادهاي حمايتي در جهت تعيين سطح توانمندي شركت‌هاي متقاضي تسهيلات اشاره كرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فناوری ، پژوهش ، علمی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار