معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از توسعه و تعمیم ورزش همگانی در این منطقه خبر داد.

"عشرت شایق"، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح توسعه و تعمیم ورزش همگانی در محلات 16گانه‌ منطقه 18 همزمان با سال نهضت ورزش همگانی در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد:‌ این طرح از مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه جوانان در سال 93 در دست اجرا است. 

"شایق" اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 اداره‌ی تربیت بدنی و ورزش شهرداری منطقه 18، شهرداری نواحی 7گانه‌ی این منطقه مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه و تعمیم ورزش در محلات 16 گانه‌ی منطقه 18، برگزاری مراسم اختتامیه‌ی جشنواره مسابقه‌های ورزشی محلات شهر تهران در ورزشگاه 10هزار نفری امام رضا(ع) از اقدامات اجرایی این طرح است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18  خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزش و ... همزمان با هفته‌ معلم و دهه‌ کتاب و کتاب‌خوانی در محلات 16 گانه‌ی منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار