معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح ضربتی مبارزه بیولژیکی با آفات در این منطقه خبرداد.

امیرحسین عساری، معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ضربتی مبارزه بیولژیکی با آفات در محلات 16گانه و نواحی 7گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت امورشهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزایش چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان دردست اجرا است. 

عساری اظهار داشت: در این طرح معاونت امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، اداره فضای سبز و شهرداری نواحی 7گانه منطقه 18 به منظور اجرای طرح مبارزه بیولژیکی با آفات مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح ضربتی مبارزه بیولژیکی با آفات در معابر منطقه 18، مبارزه با آفات درختان نارون با استفاده از نوارهای زرد رنگ چسبناک پوشیده به منظور گرفتار شدن سوسک‌های برگ خوار در هنگام بالا رفتن از تنه درختان از اقدامات اجرایی این طرح است. 

عساری خاطر نشان کرد: پاکسازی خاک و نخاله‌های ساختمانی در اراضی بایر معابر و محورهای اصلی منطقه 18 تبدیل محل تقی‌آباد به تفرجگاه عمومی، اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار