رئیس سابق کمیته انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در سخنانی با تاکید بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست ، سیاست‌های بنیامین نتانیاهو در قبال پرونده هسته‌ای ایران را اشتباه خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت:"عوزی عیلام" روز پنج شنبه در اظهاراتی با ادعای اینکه ایران قادر است تا دست‌کم 10 سال دیگر بمب هسته‌ای تولید کند افزود : باید راه‌های دیپلماتیک را برای پرونده هسته‌ای ایران به عنوان فرصتی که در این رابطه به موفقیت می رسد ، اتخاذ کرد.

او در ادامه با تاکید بر حل دیپلماتیک موضوع پرونده هسته‌ای ایران گفت : این اقدام باید با تداوم تحریم‌های اقتصادی علیه تهران تداوم داشته باشد.

رئیس سابق کمیته انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه من از تمایل ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای قانع نشدم مدعی شد : احتمال دارد تهران تنها به باقی ماندن در راه دستیابی به سلاح هسته‌ای با هدف تقویت نفوذش در منطقه ، تمایل داشته باشد.

او به شدت از سیاست "بنیامین نتانیاهو" در قبال پرونده هسته‌ای ایران انتقاد کرد و گفت : "نتنیاهو" و دیگر سیاستمداران برای اهداف سیاسی دست به وارد کردن رعب و وحشت در قلب ساکنان سرزمین‌های اشغالی زدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار