با حضور رييس سازمان حج و زيارت در راديو معارف زمينه همكاري بيشتر اين دو نهاد فراهم شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، مهندس سعيد اوحدي رييس سازمان حج و زيارت و هيئت همراه ضمن ديدار از راديو معارف با مديران اين راديو درباره برنامه‌هاي مرتبط با حج و زيارت به تبادل نظر پرداخت.

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در جريان اين ديدار ضمن پيشنهاد تشكيل كارگروه اطلاع رساني حج در راديو معارف، براي پوشش هرچه بهتر اخبار حج و ارائه آن قول مساعد داد.
وي ضمن تاكيد بر اهميت سوژه يابي درباره موضوعات حج و زيارت و عتبات عاليات در برنامه سازي توسط راديو معارف، از آمادگي سازمان حج و زيارت براي اعزام تيم هاي برنامه‌ساز براي مستند سازي از اعزام كاروان هاي ويژه همچون زوج‌هاي جوان، عمره دانشجويي و طلاب و جانبازان خبر داد.

مهندس اوحدي همچنين ضمن اعلام آمادگي براي مشاركت سازمان حج و زيارت در برنامه‌سازي در حوزه‌هاي مربوطه، بر همكاري و همفكري كارشناسان اين سازمان در ساخت برنامه‌‌ها تاكيد كرد.

حجت الاسلام محمد لطفي نياسر مدير راديو معارف نيز در اين ديدار با استقبال از برنامه سازي مشترك در حوزه فرهنگي حج و عتبات، برنامه سازي در حوزه اقتصاد حج، عمره و عتبات را نيز از رويكردهاي مهم راديو معارف در ساخت برنامه به ويژه در سال اقتصاد و فرهنگ عنوان كرد.

دبير شوراي معارف معاونت صدا همچنين با اشاره به خطر وهابيت براي اتحاد جهان اسلام، بر تهيه برنامه با مشاركت سازمان حج و زيارت در قالب پاسخگويي به شبهات القايي در حوزه‌هاي اعتقادي توسط اين فرقه به زائران براي پخش از راديو معارف و ديگر شبكه‌هاي راديويي تاكيد كرد.

وي همچنين برنامه سازي در حوزه احكام حج و زيارت با حضور مراجع معظم تقليد و نمايندگان آنان را از ديگر حوزه‌ها براي مشاركت اعلام كرده و اظهار اميدواري كرد با تدوين تفاهم نامه، همكاري بيش از پيش راديو معارف و سازمان حج و زيارت ادامه يابد.

در ادامه رييس سازمان حج و زيارت از استوديوي پخش زنده و برخي از گروه‌هاي فعال برنامه ساز بازديد كرد و با روند برنامه سازي در اين گروه‌ها آشنا شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، رادیو ، معارف ، حج ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.