مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات در محور فرهنگ ترافیک عصر امروز بدون تجلیل از نفرات نخست در محل ایوان شمس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات که با حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، برخی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهری برگزار گردید تنها از 15نفر از نفرات برگزیده این جشنواره در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و در محورهای خاطره نویسی، نقاشی،‌ کاریکاتور، پوستر، عکاسی و ایده خلاقانه تجلیل شد.

براساس گفته مسئولین شهری در نخستین دوره جشنواره مشکات بیش از 22هزار اثر در محور حمل و نقل ترافیک ارسال گردیده بود که در این دوره به بیش از 53هزار اثر در موضوعات سه گانه تکالیف عابر پیاده،‌ ایمنی گذشت در رانندگی و موتورسواران افزایش یافت.

این گزارش حاکی از آن است که محور فرهنگ ترافیک پس از محورهای محیط زیست شهر وفضای سبز شهری رتبه سوم فراوانی آثار در این دوره از جشنواره مشکات را به خود اختصاص داده که در آن شهروندان مناطق 14،15 و 9 بیشترین آثار را ارسال نموده‌اند.

گفتنی است؛ در این مراسم افراد برگزیده دوم و سوم محور فرهنگ ترافیک مورد تجلیل قرار گرفتند و تقدیر از نفرات نخست محورهای 12گانه طی مراسمی اواخر خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جشنواره ای ، بدون ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.