عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای مردم مبارز و انقلابی ایران دعواهای جناحی و سیاسی در اولویت نیست، 8 سال در گذشته به بهانه تقدم توسعه سیاسی بر توسعه فرهنگی و اقتصادی فرصت پیشرفت و توسعه همه جانبه از دست داده‌ایم. عرصه پیکار با استکبار جهانی عموما در حوزه اقتصاد متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد علیپور نماینده ماکو در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با تبریک فرارسیدن ولادت امیرالمومنین (ع) گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند و حرکت در چارچوب مشخص شده را که نقشه راه وصول به اهداف انقلاب اسلامی است با وحدت و همدلی را در دستور کار خود قرار دهند.
 
وی در ادامه بیان کرد: برای مردم مبارز و انقلابی ایران دعواهای جناحی و سیاسی در اولویت نیست، 8 سال در گذشته به بهانه تقدم توسعه سیاسی بر توسعه فرهنگی و اقتصادی فرصت پیشرفت و توسعه همه جانبه از دست داده‌ایم. عرصه پیکار با استکبار جهانی عموما در حوزه اقتصاد متمرکز شده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مردم مبارز و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز همه توطئه‌های سیاسی، نظامی، قومی و ترورها را با هوشیاری و استقامت ستودنی تحت زعامت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پشت سر گذاشتند.

علیپور تاکید کرد: امروز دغدغه دولت و مجلس باید معضل بیکاری، جوانان تحصیلکرده، معیشت مردم، مهار تورم و مبارزه با گرانی افسارگسیخته باشد.
 
وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی در دوران 8سال دفاع مقدس متحمل خسارت‌های فراوانی شد، از مسئولین  بخش‌های مختلف خواستار رسیدگی به این مسائل هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار