Custom Google Background يکي از افزونه هاي کروم است که با رفتن به فروشگاه گوگل کروم مي توانيد آن را به مرورگر خود اضافه کنيد تا از طريق آن تصوير پس زمينه دلخواه خود را روي صفحه جست وجوي گوگل بگذاريد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چندي پيش گوگل با اضافه کردن يک ابزار به سايت اصلي اش، به کاربران اجازه داد تا به دلخواه خود يک تصوير پس زمينه بزرگ (Wallpaper) را جايگزين صفحه سفيد رنگ جستجوي گوگل کنند اما بعد منصرف شد و دسترسي مستقيم آن را بست و اين قابليت را از طريق برخي نرم افزارهاي ديگر در اختيار کاربران گذاشت.

يکي از راه ها براي قرار دادن پس زمينه استفاده از مرورگر گوگل کروم است که به راحتي به شما امکان قرار دادن پس زمينه را مي دهد. Custom Google Background يکي از افزونه هاي کروم است که با رفتن به فروشگاه گوگل کروم مي توانيد آن را به مرورگر خود اضافه کنيد تا از طريق آن تصوير پس زمينه دلخواه خود را روي صفحه جست وجوي گوگل بگذاريد.

براي فعال کردن اين افزونه چند راه داريد يکي اينکه تصوير مورد نظر خود را از رايانه آپلود کنيد يا آدرس اينترنتي تصوير پس زمينه دلخواهتان را وارد کنيد. همچنين مي توانيد در اينترنت با موتور جست وجوي گوگل به گشت و گذار بپردازيد و تصويرتان را بيابيد. پس از نصب افزونه، شما مي توانيد محل تصوير مورد نظرتان را مشخص کنيد.

 همچنين مي توانيد از حالت نمايش تصاوير تصادفي هم استفاده کنيد، به شرط اينکه بيش از يک تصوير را انتخاب نکنيد. اين افزونه نمايي زيبا به مرورگر شما و صفحه جست وجوي گوگل خواهد داد، بدون اينکه لازم باشد قالب مرورگر خود را تغيير بدهيد. دقت کنيد که در اين افزونه در قسمت Stealth-modus، مي توانيد ميزان شفافيت و درخشاني فرم جست وجو را در صفحه زمينه تنظيم کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار