نتایج اولین دوره مسابقات تری دی تیراندازی با کمان اعلام شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین دوره از کلاس های بین المللی مربیگری و داوری تری دی تیراندازی با کمان برای اولین بار در آسیا و با حضور بیش از 40 کارآموز در شهر رشت و با تدریس شهرام محمدی مدرس بین المللی ایرانی اصل مقیم کشور مجارستان برگزار شد.

سه روز اول این کلاس ها تئوری، عملی و روز چهارم به صورت عملی در قالب مسابقه برگزار گردید و شرکت در مسابقه روز چهارم برای عموم آزاد بود.

در این رقابت یک روزه 33 ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش آقایان و بانوان در منطقه توریستی سقاکلسار شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.

نتایج این مسابقه به شرح زیر است: در قسمت کامپوند آقایان این رقابت ها، جبراییل عبادی و یاسر عمویی هر دو از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و روح اله صدر کریمی از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت های بخش ریکرو آقایان نیز حمیدرضا واقع طلب از استان گیلان عنوان نخست را کسب کرد، علیرضا ملت دوست دیگر ورزشکار گیلانی در مکان دوم قرار گرفت و سعید نان پزی از آذربایجان شرقی سوم شد.

در قسمت کمان سنتی امیرعباس دورودیان از تهران، علی اکبر زجاجی از همدان و محمد میری از کردستان اول تا سوم شدند.

در بخش ریکرو بانوان هم، سارا نصیری از گیلان قهرمان شد، سیما باقرزاده و زهره جهانبخش هر دو از استان گیلان به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است، ورزش تری دی (شبه شکار) تیراندازی با کمان ورزشی است که شرکت کنندگان مجسمه ها و ماکت های حیوانات را در نقاط مختلف جنگلی هدف قرار می دهند و در پایان کسانی که نزدیک تر به آن مجسمه زده باشند، امتیاز بیشتری می گیرند و اصابت تیر به نقاط حساس و کشنده حیوان نظیر ریه و قلب حداکثر امتیاز را دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نتایج ، مسابقات ، تیروکمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار