دکتر اقبال گفت: از اولویت‌های مهم دانشکده در جهت ساماندهی آموزش ضرورت کاهش تعداد و تنوع دانشجویان و اعلام عدد پذیرش دانشجویان است.

دکتر جعفر اقبال رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید  بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به حوزه پژوهش گفت: این دانشکده به عنوان یک دانشکده پیشتاز در پژوهش بوده و لازم است که این وجه حفظ شود چرا که رقابت شدید است و انتظار توجه مسئولان بیش از این مقدار است.

وی در خصوص حوزه آموزش افزود: کاهش تعداد و  تنوع دانشجویان و اعلام عدم پذیرش دانشجویان انتقالی خارج از کشور، مهمان موقت و دائم باید اولویت مهم ما در جهت ساماندهی آموزش دانشکده باشد.

اقبال در ادامه در خصوص کیفی بودن آموزش تصریح کرد: توسعه کیفی و عدالت در آموزش با هم مرتبط هستند ما در این دانشکده نیازمند رفع  نقایص،کمی و کیفی هستیم چرا که ارتقای کمیت و کیفیت در آموزش مرکب و در هم تنیده است از طرف دیگر باید  توجه داشت که اشکال در کمیت و کیفیت از بی نظمی و بی انضباطی در کار آموزش و مقررات حاصل می‌شود بنابراین اگر همه شرایط برای آموزش مهیا باشد اما نظم و اجرای مقررات وجود نداشته باشد این امر عملی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار