پیش از ظهر امروز، نخستین کنگره بین‌المللی پرستاری و مامایی سلامتی و تندرستی در اصفهان برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارن،،، نخستین کنگره بین‌المللی پرستاری و مامایی سلامتی و تندرستی از امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شده است و این کنگره بین‌المللی طی چهار روز در اصفهان ادامه دارد.

مرکز تحقیقات مراقبت‌های پرستاری و مامایی (NMRC) و دانشکده پرستاری و مامایی با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مشارکت سازمان نظام پرستاری، انجمن علمی پرستاری، جمعیت مامایی اصفهان و انجمن علمی مامایی کشور، نخستین کنگره بین‌المللی پرستاری و مامایی سلامتی و تندرستی را به مدت چهار روز از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌کند.

این همایش با همکاری انجمن بین‌المللی پرستاری (ICN)، کنفدراسیون جهانی مامایی(ICM)  و دانشگاه ساری انگلستان  (University of Surrey) به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات، مطالعات و اندیشه‌های محققان و ارائه نتایج تحقیقات مرتبط برای حفظ و ارتقای سلامتی و تندرستی برگزار می‌شود.

حدود 500 نفر از متخصصان ایرانی از سراسر کشور و 30 نفر از متخصصان و پژوهشگران خارجی در این همایش بین‌المللی شرکت کرده‌اند و نسبت به تبادل اطلاعات و تجربیات خود با یکدیگر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از امروز به مدت چهار روز میزبان این برنامه بین‌المللی است.

پیشگیری و ارتقای سلامتی، سیاست‌های سلامت، آموزش بهداشت، سلامت اجتماعی و روانی، سلامتی معنوی، اخلاقی و فرهنگی، بهداشت باروری، اخلاق حرفه‌ای، کیفیت زندگی، خود مراقبتی، مراقبت جامع‌نگر، درمان‌های مکمل، مراقبت تسکینی، مشارکت بین حرفه‌ای و مراقبت و فناوری از محور‌های نخستین کنگره بین‌المللی پرستاری و مامایی سلامتی و تندرستی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، کنگره ، مامایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.