مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند رتبه نخست کشور را دارد و این امکان برای آحاد مردم فراهم شده تا از این کارت بهره‌مند شوند.

عبدالله امینی دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ایستگاه‌های مختلفی در سطح استان اردبیل و شهرهای مختلف این استان راه‌اندازی شده تا امکان صدور کارت ملی هوشمند فراهم آید و دارندگان این کارت از خدمات متنوع بهتر بهره‌مند شوند.

وی با برشمردن مزایای کارت ملی در برخورداری از امکانات، منابع مختلف و همچنین تجمیع تمامی کارت‌های الکترونیکی در قالب کارت ملی هوشمند تصریح کرد: به تدریج صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان فراگیر شده و همه اقشار مردم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند که تا لحظه صادر شدن کارت، کارت‌های موجود ملی دارای اعتبار است.

مدیرکل ثبت احوال استان در مورد روند کارت هوشمند ملی در استان خاطر نشان کرد: استان اردبیل در اجرای کارت هوشمند ملی رتبه اول کشور را داشته و در تمام ادارات ثبت احوال و برخی نمایندگی‌ها نیز امکان صدور کارت هوشمند ملی برای مردم ایجاد شده است.

امینی در ادامه افزود: ‌ما از سال گذشته به تدریج ایستگاه‌های خودمان را در مناطق مختلف فعال کردیم تا با مشارکت اداره کل پست استان اردبیل بتوانیم در انجام خدمات بهتر و مطلوب‌تر در صدور کارت ملی هوشمند اقدامات لازم و زیربنایی را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، کارت ، ملی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.