لارتی گفت: در حال حاضر در محل عوارضی ساختمان‌هایی پیش‌ساخته برای کلانتری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بابک لارتی مدیرعامل شرکت احداث آزادراه حرم تا حرم در مراسم بازدید از پروژه آزادراه حرم تا حرم با بیان اینکه 450 دستگاه ماشین‌آلات روزانه در پروژه آزادراه حرم تا حرم مشغول هستند گفت: در پیک کاری فعالیت ماشین‌آلات در این آزادراه به تعداد 850 مورد می‌رسد.
 
وی در ادامه افزود: تعداد نیروهای مستقیمی که در پروژه حرم تا حرم فعالیت می‌کنند 2هزار و 200 نفر است که در حال حاضر 1200 نیروی انسانی غیرمستقیم در این پروژه مشغول فعالیت هستند.
 
مدیرعامل شرکت احداث آزادراه حرم تا حرم با بیان اینکه افزایش قیمت آهن‌آلات و سیمان از سال گذشته بر بالا رفتن هزینه پروژه اثرگذار بوده است گفت: میزان برآورد هزینه‌های ما در این پروژه 368 میلیارد تومان بوده که در حال حاضر قیمت آن به 450 میلیارد تومان رسیده است.

رشد قیمت قیر و وجود هزینه های بیمه و مالیات زمینه ساز افزایش هزینه های ساخت شده است.

لارتی در ادامه تصریح کرد: در محل ساختمان عوارضی تعدادی ساختمان‌های پیش ساخته برای احداث کلانتری و مجتمع‌های رفاهی و خدماتی در نظر گرفته شده است.
 
وی در ادامه یادآور شد: ساخت دائم مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و کلانتری در برنامه کاری ما است که پس از اتمام پروژه این ساختمان‌ها نیز در اختیار متقاضیان قرار گرفته می‌شود.
 
وی در ادامه توضیح داد: سه تا چهار مجتمع خدمات رفاهی در این پروژه در نظر گرفته شده است که تا چند سال آینده در طول پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی در خصوص جایگاه‌های سوخت این پروژه‌ها گفت: هر 50 کیلومتر نیز جایگاه‌های سوخت در نظر گرفته شده است که تعداد آن به 3 تا 4 مورد می‌رسد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت روشنایی پروژه گفت: این پروژه به دلیل آنکه کمتر در وضعیت مه‌گرفتگی قرار می‌گیرد نیاز به روشنایی چندانی ندارد ولی ما روشنایی‌ برای پیش و پس از عوارضی  در نظر گرفته شده است.
 
لارتی در ادامه توضیح داد: در صورتی که ترافیک در طول مسیر افزایش یابد تمامی چراغ‌های گذاشته شده در مسیر عوارضی روشن می‌شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: آزادراه ، قم ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار