کریمی‌قدوسی در پاسخ به اظهارات ظریف مطرح کرد

دلواپس بودن رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است نه بالش پر زیر سر گذاشتن

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دلواپس بودن رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است و عمق استراتژی سیستم دفاعی ایران مردم هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "جواد کریمی قدوسی" در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 16 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که بالش پری زیر سر شما نمی‌گذاریم که آسوده باشید و خطری کشور را تهدید نمی‌کند، وسط میدان باشید ولی بدانید تا زمانی که عده‌ای در این کشور هستند، حتی محدود که حاضرند جان خود را فدای انقلاب اسلامی کنند هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند.
 
این نماینده، ادامه داد: دلواپس بودن رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است نه بالش پر زیر سر گذاشتن و اینکه بگوییم خطری نیست، دلواپسی پدر و مادر فرزند را از بدو تولد تا سن 90 سالگی هدایت می‌کند.
 
کریمی قدوسی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله آقامجتبی تهرانی نقل کردند که همین الان که فرزند من 50 ساله است، برای او دعا می‌کنم، باید مراقب انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: آقای ظریف ضمن تشکر از مواضع ضدصهیونیستی شما، اما این چه سخنی است که در ارتباط با نمایندگان می‌فرمایید که سوالات هدایت‌شده است. بنده شناسنامه‌ام مشخص و افتخار می‌کنم که بسیجی هستم. ضمن احترام به همه جناح‌های سیاسی اما از بن دندان به این مسائل اعتقاد دارم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار داشت: در مورد مسائل دفاعی باید گفت که وزیر امور خارجه در دانشگاه تهران می‌گوید آمریکا که می‌تواند با یک بمب سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد، آیا از سیستم دفاعی ایران می‌ترسد؟ باید گفت که بله، آمریکا از مردم ایران می‌ترسد ولی این چه سخنی است که وزیر امور خارجه که تحصیلکرده آمریکا است می‌گوید، نباید ادبیات 8 سال رزمندگان را رعایت کنند؟ سیستم دفاعی انقلاب اسلامی سیستمی است که عمق استراتژیک آن مردم هستند که در 8 سال دفاع مقدس آن حماسه را آفریدند.   
 
این نماینده مجلس، افزود: امروز اگر مقام معظم  رهبری می‌فرماید اگر غلطی بکنند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم به اتکا به همین رزمندگان و قدرت دفاعی می‌فرمایند و اگر امروز فرماندهان نیروی سپاه می‌گویند اگر آمریکا غلطی بکند، ناو هواپیمابر آنها را در آبهای خلیج‌فارس غرق می‌کنیم با اتکا بر همین توان دفاعی کشور است.
 
کریمی قدوسی خطاب به ظریف ، گفت: قدرت موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در ابتدای امر برای دفاع از خودش و دفاع از ملت و استقلال کشور است و اگر روزی برسد برای نابودی رژیم صهیونیستی، چرا باید در این راه مانع و سد ایجاد کرد.
 
وی با بیان اینکه شما در جلسه مهمی بفرمایید ما به همه تعهداتمان در ژنو عمل کردیم و حالا وقت آن است که نیروهای مسلح نیز در بحث رزمایش‌هایشان کوتاه بیاییم ، افزود: روزی خواهد رسید که به حول و قوه الهی رزمندگان اسلام شاخ و دندان آمریکا را در این منطقه در هم خواهند شکست مگر اینکه زودتر به کشورشان فرار کنند و بلاد اسلامی را به حال خود بگذارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، گفت: این سؤالات را ما در کمیسیون از شما پرسیدیم انتظار داشتیم همانجا جواب شفاف بدهید و وقت صحن و ملت را نمی‌گرفتیم اما با صراحت صحبت نکردید اکنون نیز از شما استدعا دارم در بحث مسئله رژیم صهیونیستی در چند دقیقه‌ای که وقت دارید ضمن تأکید مجدد بر مواضعتان اعلام کنید طبق نقل مقام معظم رهبری موضوع هولوکاست یک افسانه است، رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که باید از بین برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت
آخرین اخبار