کریمی‌قدوسی در تذکر شفاهی:

آقای روحانی مراقب باشید از اصول و آرمان‌های انقلاب عبور نکنید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز بهارستان گفت: آقای روحانی مراقب باشید از اصول و آرمان‌های انقلاب عبور نکنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درتذکر شفاهی خود در صحن علنی بهارستان گفت: مقام معظم رهبری در چندین فراز در بحث مذاکرات هسته‌ای فرمودند: من خوش‌بین نیستم، مخالفتی نمی‌کنم اما خوشبین نیستم.

وی افزود: در مشهد مقدس نیز ایشان فرمودند همچنان که گفتیم خوشبین نیستم و فکر نمی‌کنم این مذاکرات نتیجه‌ای را که ملت ایران منتظر آن هستند را به دست آورد اما لازم است ملت بیدار باشد و بداند چه اتفاقی افتاده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: جناب آقای روحانی در گزارش اخیرتان از صدا و سیما به ملت ایران، این گونه از آرمان‌های انقلاب عبور شد که گفتید: " خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنی ندارد و باید واقع بین بود و با شناختی که از دنیا و مسئله دارم بدبین نیستم."، اگر قرار است چوب حراج به آرمان‌های انقلاب بزنید جا دارد خوش‌بین باشید.

کریمی‌قدوسی ادامه داد: آقای روحانی در حماسه 24 خرداد مردم با رأی خودشان مرکب قوه مجریه را زین کردند و به شما اجازه دادند سوار این مرکب شوید تا به اهداف عالیه که همان آرمان‌های انقلاب است با ایستادگی در برابر زورگویان برسید.

وی تصریح کرد: آقای روحانی مراقب باشید اگر از اصول و آرمان‌ها عبور کنید زین مرکب را از زیر پای شما خواهند کشید و می‌دانید که سوار بر مرکب بدون زین، صاحب مرکب را به زمین خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار