مجتبی عبداللهی، از افزایش حقوق کارگران نگهداشت خدمات شهری، از 710هزار تومان به 815 هزار تومان و افزایش حقوق کارگران فضای سبز خدمات شهری از 610هزار تومان به 715 هزار تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهردای تهران عصر امروز در همایش تجلیل از کارگران معاونت خدمات شهری و بزرگداشت روز جهانی کارگر با تبریک نزدیکی ماه رجب، میلاد امیرالمومنین(ع) روز پدر و روز جهانی کارگر گفت: کارگران خدمات شهری از بهترین و پاک‌ترین شهروندان شهر تهران هستند که در واقع نگهداشت شهر و زحمات شهر بر عهده این افراد است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: همه تلاش ما در معاونت خدمات شهری این است که بتوانیم گوشه‌ای از خدمات بی‌منت این افراد را جبران کنیم چراکه همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته خود با اعضای شورای شهر و مدیران شهری از عملکرد شما کارگران خدمات شهری ابراز رضایت کردند.

وی در ادامه بیان داشت: رضایت از تمیزی،‌ شادابی و فضای سبز نخواهد بود مگر با خدمات صادقانه و شبانه‌روزی کارگران شهری و رضایت مقام معظم رهبری نیز نگین پرافتخاری بر سینه شما کارگران و ما مسئولین شهرداری است.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: همه دغدغه ما در معاونت خدمات شهری جبران زحمات شما کارگران و توجه به معیشت و زندگی و حقوق و مزایای شما است که در همین راستا سال گذشته ما در دو مرحله حقوق دریافتی کارگران خدمات شهری را افزایش دادیم.

وی افزود: امسال نیز حقوق کارگران نگهداشت خدمات شهری از 710هزار تومان به 815 هزار تومان و حقوق کارگران فضای سبز خدمات شهری از 610 هزار تومان به 715 هزار تومان افزایش خواهد داشت که از ماه جاری نیز به طور قطع اجرایی خواهد شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: افزایش حقوق از ماه گذشته در واقع اعلام شده که برای کارگرانی که دریافت نکرده‌اند نیز این ماه پرداخت خواهد شد و این موضوع همواره مورد تاکید شهردار تهران بوده و تلاش ما روز به روز در جهت انجام  وظایف بیشتر در راستای قدردانی از زحمات این کارگران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افزایش ، حقوق ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار