دبیر نهمین جشنواره حمکت مطهر دانشگاهیان با اعلام خبر وصول بیش از 300 وبلاگ دانشجویی به دبیرخانه نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان گفت: برخی از وبلاگ‌های واصله از نظر غنای محتوایی و مشخصات فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، تا جایی‌که می‌توان آن‌ها را با برخی از سایت‌های رسمی موجود در این حوزه مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "حسین افتخاریان" دبیر نهمین جشنواره حمکت مطهر دانشگاهیان با اعلام خبر وصول بیش از 300 وبلاگ دانشجویی به دبیرخانه نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان گفت: برخی از وبلاگ‌های واصله از نظر غنای محتوایی و مشخصات فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، تا جایی‌که می‌توان آن‌ها را با برخی از سایت‌های رسمی موجود در این حوزه مقایسه کرد.
 
وی افزود: به این توان‌مندی‌ها در فضای مجازی و سایبری کشور باید اهمیت داد و به گونه‌ای رفتار کرد که جوانان دانشجو استعدادهای خود را در حوزه فرهنگ دينی بیشتر بروز داده و حضورشان در سایت‌ها و وبلاگ‌های محتوایی و فرهنگی در فضای مجازی بیشتر شود.
 
دبیر نهمین جشنواره حمکت مطهر دانشگاهیان از وبلاگ‌های واصله حدود 50 وبلاگ به مرحله نهایی داوری راه یافت و پس از بررسی توسط تیم‌های محتوایی و فنی تعداد 10 وبلاگ به عنوان برتر برگزیده می‌شوند.
 
حجت‌الاسلام افتخاريان خاطرنشان کرد: جوايز وبلاگ‌نويسان برتر 2 سهميه عمره و 15 جايزه نقدی به همراه لوح تقدير جشنواره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار