شهردار کرج گفت: برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و همکاری بیش از پیش شهروندان با شهرداری، تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت شهرداری کرج در سال جاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی ترکاشوند ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی که موجب رضایت شهروندان باشد به طور جدی مدنظر مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد، افزود: اثر‌گذاری برنامه‌های مدیریت شهری با هماهنگی و انسجام بین مردم و مسئولان دوچندان می‌شود.

شهردار کرج تصریح کرد: برای این‌که بتوانیم توسعه شهر و خدمات‌رسانی‌ها را در کلانشهر کرج شاهد باشیم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مشارکت و همکاری مردم را با دستگاه شهرداری بیش از پیش کرده و صیانت از حقوق شهروندی را مهم‌ترین رکن در کارهای خود بدانیم.

ترکاشوند ادامه داد: شهرداری‌ها باید برنامه‌های خود را مدیریت کرده و با هدف خدمتگزاری به مردم برنامه‌های خود را به جلو ببرند.

وی گستردگی خدمات در شهرداری را یکی از مهم‌ترین مسائلی دانست که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

شهردار کرج گفت: تکریم ارباب رجوع میزان مشارکت مردم با مدیران شهری را افزایش می‌دهد؛ لذا شهرداری به واسطه داشتن دامنه گسترده خدمات‌رسانی، روزانه با حجم بالایی از ارباب رجوع مواجه است که نوع برخورد و رفتار پرسنل با این میزان مراجعه کننده در جلب مشارکت آنها برای انجام امور شهری که به صورت مشارکتی با مردم صورت می‌گیرد، موثر است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرج ، شهرداری ، ارباب رجوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.