مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مالیات دریافتی از سرمایه‌گذاران خارجی در ایران بالاست ، "سکه امامی" یک میلیون و 15 هزار تومان/ "طلای 18 عیار" 104 هزار تومان/ "دلار" 3296 تومان ، افزایش چشمگیر قیمت‌ "ساخت‌و‌ساز" تا چند ماه آینده/ شفا‌ف‌سازی سومین بخش‌نامه قیمت "مسکن مهر" اندر خم یک کوچه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افزایش چشمگیر قیمت‌ "ساخت‌و‌ساز" تا چند ماه آینده/ شفا‌ف‌سازی سومین بخش‌نامه قیمت "مسکن مهر" اندر خم یک کوچه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/14/2229254_624.jpeg

رهبر گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی، دستمزد کارگران و قیمت مصالح ساختمانی موجب افزایش چشمگیر قیمت ساخت‌و‌ساز در کشور شده است.

"سکه امامی" یک میلیون و 15 هزار تومان/ "طلای 18 عیار" 104 هزار تومان/ "دلار" 3296 تومان امروز با بازگشایی بازار تهران قیمت‌ها متأثر از روند روبه رشد اونس افزایش و هر گرم طلای 18 عیار به بهای 104 هزار و 159 تومان دست یافت.

بدعتی که "خودروسازان" نهادند؛ "افزایش قیمت" تحت هر شرایط!
 از شنبه 6 اردیبهشت قرار شد ارز مبادله‌ای به صنعت خودرو اختصاص داده شود، موضوعی که خواسته خودروسازان را که به صورت عمده در سال گذشته عنوان می‌شد، محقق کرد اما آنچه که در طول این مدت مطرح شد حکایت از آن دارد که ارز مبادله‌ای نتوانسته تاثیری در نزولی شدن قیمت خودرو داشته باشد.

مالیات دریافتی از سرمایه‌گذاران خارجی در ایران بالاست

 قائم مقام وزارت صنایع و بازرگانی کویت گفت: مالیات دریافتی از سرمایه‌گذاران خارجی در ایران بالا است در حالی که مالیات دریافتی در کویت تنها 5 درصد است.

ابلاغ بسته سیاستی توسعه فناوری در "صنعت نفت" ظرف يك ماه ديگر

 معاون پژوهش و فناوري وزير نفت گفت: بسته سیاستی ویژه‌ای با هدف تولید فناوری در پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و ایجاد تحول در حوزه منابع انسانی، ساختارها و برنامه‌های عملیاتی صنعت نفت تا يك ماه ديگر تدوین و توسط وزير نفت ابلاغ خواهد شد.

واردات خودرو با ارز مبادله‌ای، تولید داخل را صفر می‌کند

 علیلو با بیان اینکه تزریق ارز مبادله‌ای به صنعت خودرو مثبت تلقی می‌شود، گفت: اختصاص ارز مبادله‌ای برای واردات خودروهای لوکس در واقع گذاشتن کارد زیر گلوی صنعت خودروی کشور است.

آمادگی برای تأمین تجهیزات NGL3100 / كاهش 50 درصدي فضاي تخصيصي براي سازندگان تجهيزات نفتي

 پديدار از اعلام آمادگی انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت برای تأمین تجهیزات NGL3100 خبر داد و گفت: طرحی برای احداث و راه‌اندازی پالایشگاه‌های کوچک داریم که به زودی این طرح اجرايي مي‌شود.

قانون مدیریت خدمات کشوری اجرا نشد/ 30 درصد قانون مدیریت خدمات کشور تغییر کرد

مشاور عالی معاونت توسعه و منابع انسانی رییس جمهور گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری در طی این سال‌ها اجرا نشده و یا کمتر اجرا شده است.

بكارگيري فرصت‌هاي فناورانه براي توسعه اقتصاد پايدار
رئيس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: رويكرد جديد پژوهشگاه صنعت نفت در تاسيس شركت هاي دانش بنيان اقماري و ايجاد امكان مشاركت در قالب‌هاي تجاري و زمينه جلب سرمايه گذاران و صاحبان فناوري موجب تسهيل و تسريع در روند استفاده از فرصت‌هاي فناوري به عنوان ابزاري براي توسعه اقتصاد پايدار خواهد شد.

"گرد و غبار" در غرب و جنوب غرب کشور/ تداوم "بارش"ها در اغلب مناطق کشور
 امروز احتمال پدیده گرد و غبار روی استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

تعرفه واردات "خودروهای هیبریدی" صفر شد
افخمی گفت: تعرفه واردات خودرو هیچ تغییری نکرده و همانند گذشته است، همچنین تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شده که این برای اولین بار در کشور است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار