خبرگزاری آسوشیتدپرس از افزایش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هزاران جلد کتاب به نمایش درآمده و افراد زیادی از مناطق مختلف برای بازدید این نمایشگاه خود را به تهران رسانده اند. این نمایشگاه که اولین بار در سال 1987 شروع شد در طول 27 سال گذشته همیشه بطور مداوم برگزار شده است. 

خانم پورچهر یکی از فروشندگان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران گفت هر چند همه افرادی که از نمایشگاه بازدید می کنند کتاب خریداری نمی کنند اما افزایش تعداد بازدیدکنندگان نشاندهنده افزایش علاقه مردم به کتاب است. 

به گفته مقامات ایران در دو روز اول نمایشگاه کتاب تهران حدود 40 میلیارد ریال کتاب فروخته شده است. حدود بیست هزار مترمربع از فضای نمایشگاه کتاب تهران به ناشران خارجی از جمله ناشران کشورهای روسیه، ارمنستان، آلمان، فرانسه، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، ژاپن، چین، سوریه، قطر، عمان، لبنان، ونزوئلا، مکزیک و کویت اختصاص داده شده است.

"اولگا روسا" از بخش توسعه کتاب روسیه که در این نمایشگاه شرکت کرده است، گفت: از تعداد بسیار زیاد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و علائق آنها به کتاب ها متعجب شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۰۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باعث غرور ملی شده است ، خدا قوت.
آخرین اخبار